Vloženo: 19.02.2015 Autor: old Michal Slezák / Vzdělávací institut pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace

2 semináře oblíbené lektorky - Vyškov, 4. 3. 2015

nabízím 2 semináře, zaměřené na výuku AJ v MŠ a na I.stupni ZŠ. Jsou určeny pro pedagogy MŠ a 1. st. ZŠ. Oba se uskuteční 4. 3. 2015 a při účasti na obou seminářích je výrazná sleva kurzovného. Podrobnosti v přílohách.

zájemce prosím o e-mailovou přihlášku na slezak@sssbrno.cz

pěkný den

M. Slezák


_ _ _ _ _

kdy: 4. 3. 2015
od 8,00 - 12,30h -  A) Poslechové a mluvní aktivity, rozvoj slovního projevu dětí
od 13,00 - 17,30h - B) Práce s textem a podpora čtecích návyků, procvičení psaní
kde: Brněnská 7, budova DDM Vyškov
kurzovné A): 700,-
kurzovné B): 700,-

Pozn: při účasti na dopoledním i odpoledním kurzu platí cena 550,-/kurz.
_ _ _ _ _

ad A)

Aktivity zahrnující práci s textem – atraktivní procvičování aktivit zaměřených k soustředěnému poslechu, zpracovávání informací z textu, nabízí možnosti nenásilného procvičování textu, upevňování frází, porozumění obsahu sdělení i vlastní produkci anglického textu, k zapamatování slovní zásoby i frází, ke smysluplné reprodukci textu i vytváření nových řečových struktur.

Poslechové aktivity:
- práce s textem – využití a zpracování instruktážního i informativního textu
- poslech příběhu a následné využití k rozvíjení jazykových dovedností
- práce s písní – možnosti jak využít poslechu písničky s různým zaměřením
- didaktické hry k rozvoji poslechových schopností

Mluvní aktivity:
- výslovnostní cvičení – techniky jak zvládnout odlišné zvuky v angličtině
- metody moderního drilu – osvojování modelových vět, které pomáhají plynulému řečovému projevu
- dialogové hry – modelové i spontánní

ad B)

Kurz seznamuje učitele s využitím běžně dostupných materiálů, například těch, které mají k dispozici v učebnicích, ale hlavně jejich jednoduchou adaptací a dalším zpracováním umožní dětem lépe a důkladněji procvičit dané učivo. Aktivity jsou zaměřené na

Čtecí techniky:
- předčtenářská gramotnost – jak děti seznamovat s textem ještě dříve, než se samy učí číst v cizím jazyce
- práce s abecedou, vnímání skupin hlásek, usnadňujících rychlé a efektivní zpracovaní textu
- čtenářské techniky, umožňující zpracovávání informací z textu, (porozumění a zapamatování – „Vím, o čem čtu“)

Psaní:
- jak zvládat odlišnost psané podoby od mluvené
- psaní na úrovní slov, vět
- psaní na úrovni volného textu
- hodnocení psaného projevu

Připojené soubory

Připojené soubory

Související dokumenty