pro pedagogické pracovníky MŠ
1. Obsah vzdělávání – integrované bloky (témata) jako příležitost skloubení základních požadavků na předškolní vzdělávání.
2. Prožitkové učení – prožitek a osobní zkušenost jako základ přirozeného a dítěti předškolního věku vlastního způsobu učení.
3. Komunikace v MŠ – partnerská komunikace s dítětem jako prostředek posilování jeho samostatnosti a sociálních kompetencí.
4. Poznávání vzdělávacích potřeb jednotlivých dětí a vyhodnocování jejich projevů pedagogicko – psychologick á diagnostika jako důležitá podmínka individualizace předškolního vzdělávání.
5. Pravidla společného soužití ve třídě – vyvozování a vytváření pravidel jako důležitý předpoklad pro zajištění bezpečného sociálního prostředí.
Účastníci budou vědět, jaké přístupy je potřebné a vhodné uplatňovat při vzdělávacích činnostech v MŠ, aby každé dítě mělo příležitost optimálně se rozvíjet v souladu se svými možnostmi a potřebami. Pochopí vzdělávací potřeby jednotlivých dětí a osvojí si nové poznatky pro partnerskou komunikaci s dítětem.
JM ŠKOLY | portál o školství v Jihomoravském kraji | © 2007 - 2022 Vzdělávací institut pro Moravu | Zásady zpracování osobních údajů
realizace dat