Vloženo: 25.02.2015 Autor: Silvie Bečvářová / dotyky

Cílem projektu je profesní rozvoj pedagogických pracovníků partnerských škol ve využívání mobilních dotykových zařízení jako moderního nástroje ve výuce a vzdělávání žáků vzhledem k dynamickému rozvoji těchto technologií.

 

Reg. číslo: CZ.1.07/1.3.00/51.0016
Název operačního programu: OP vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo prioritní osy: 7.1
Název priority: Počáteční vzdělávání
Číslo oblasti podpory: 7.1.3
Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení

Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Realizátor projektu:

Středisko služeb školám a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Brno.

Partneři:

  • 42 škol (35 ZŠ, 7 SŠ)
  • Firma CODE CREATOR, s.r.o.
Doba realizace projektu: 31. 10. 2014 - 31. 7. 2015
Rozpočet projektu: 37.775.654 Kč

Manažerka projektu:

Mgr. Hana Knapová, knapova@sssbrno.cz, tel.: 543 426 026

Koordinátorky projektu:

Ing. Lucie Adamová, adamova@sssbrno.cz, 543 426 060
Mgr. Monika Součková, souckova@sssbrno.cz, 543 426 038

Cíl projektu:

Cílem projektu je profesní rozvoj pedagogických pracovníků partnerských škol ve využívání mobilních dotykových zařízení jako moderního nástroje ve výuce a vzdělávání žáků vzhledem k dynamickému rozvoji těchto technologií.

Klíčové aktivity:

  • A1 Vzdělávání ředitelů
  • A2 Mentoring
  • A3 Metodik ICT
  • B1 Využití stávajících ICT
  • B2 Využití mobilních zařízení ve výuce
  • B3 Oborové didaktiky
  • C Evaluace

A1 Vzdělávání ředitelů

  • Zadávání veřejných zakázek a postupy VŘ dle dotačních pravidel – 3 hodiny
  • Využití mobilních dotykových zařízení ve školách – 7 hodin

A1 vzdělávání ředitelů

A2 Mentoring

  • Mentorský tým – zkušení odborníci
  • Činnost zaměřena na pedagogické pracovníky, ředitele a metodiky ICT
  • 10 h měsíčně po dobu 10 měsíců

A3 Metodik ICT

  • Příprava na samostatnou činnost v oblasti využití a integrace moderních ICT ve výuce
  • Celkem 170 h vzdělávání – 120 h prezenčně, z toho 40 h formou vícedenního školení (výjezd), 50 h on-line

B1 Využití stávajících ICT

  • Aktuální zdroje, nové formy využití, dobré nápady, výměna zkušeností, praktická cvičení, workshopy
  • Hodinová dotace 5 h na každé škole
  • Prezenční forma, e-learningová podpora
  • Zpráva o současném stavu vybavení ICT na školách

B1 využití stávajících ICT

B2 Využití mobilních zařízení ve výuce

  • Nákup dotykových zařízení
  • Vzdělávání – ovládání, možnosti zařízení, vhodné využití ve výuce, aplikace
  • Hodinová dotace 5 h na každé škole
  • Prezenční forma, e-learningová podpora

B3 Oborové didaktiky

  • Využití ICT v konkrétních předmětech
  • Zjištění potřeb na školách – vstupní analýza
  • Forma konferencí – účastníci z více škol dle oborů
  • Podmínka účasti každé osoby z cílové skupiny min. 5 hodin, tj. jedna konference
  • Podmínka účasti za školu – 15 hodin

C Evaluace

  • Analýza počátečního stavu před zahájením klíčových aktivit – nastavení cílů a obsah vzdělávacích aktivit projektu.
  • Závěrečná evaluace po ukončení aktivit projektu, tj. vyhodnocení přínosu, dopadu a efektu vzdělávacích aktivit.
  • Za každou školu závěrečná evaluační zpráva.

Související dokumenty